Click here for Myspace Layouts

06 Mei 2011

Tabahkan hatimu


Tuhan mengapa engkau memberiku kehidupan yg seperti ini dan mengapa aku selalu lemah bila aku telah jatuh hati , padahal diantara kami banyak ketidakserasian tapi mengapa aku masih menyayanginya.apakah dia juga menyayangiku seperti dia sayang kepada aku atau dia hanya memanfaatkan aku saja.hatiku selalu gundah gulana apa bila dia datang padaku,oh Tuhan berilah hambamu kekuatan untuk melupakannya bagaimanapun dan apapun caranya biar aku boleh melupakan dia akan kulakukan.. kalau perlu aku yg harus pergi dari kehidupannya aku akan pergi untuk memperbaiki kehidupanku dan supaya aku boleh melupakan dia dari kehidupan ku .. untuk orang yg aku sayangi maafkan aku bila aku mempunyai banyak salah dengan kamu,sekali lagi maafkan aku bila aku pergi meninggalkan mu,bukannya aku sudah tak sayang padamu lagi tapi kerna diantara kita sudah tidak ada keserasian lagi …

Tiada ulasan:

Catat Ulasan