Click here for Myspace Layouts

14 Mei 2011

Macam-Macam



This week bermula la short sem bg sesi jan 2011....seriuoslly short sem ni mmg sibuk + penat bg aku...bkn 2 ja hari2 tension + stress..even hari2 nak marah...macam mana aku nak hadapi semua ni dlm masa 2 bulan akan dtg..Ya Allah berilah aku kekuatan & tabahkan hatiku..


Latestlly aku asyik nak marah je, x kira la kat sapa pn....dah 2 selalu bad mood...kenapa dgn aku ni??? aku x suka perasaan macam ni.. owh perasaan, pegi la jauh2 dari hidup aku...



To my roomate & housemate : sori sgt2 kalau sejak kebelakangan ni aku x layan korg, selalu bebel, selalu marah & apa2 je la yg korg x suka, aku minta maaf bnyk2... 



To my dear hubby : maafkan sy sbb sejak akhir2 ni sy selalu marah n mrajuk  kt awk...maafkan sy jgk sbb selalu minta break.. sy selalu cari pasal dgn awk, slalu marah & sakitkn hati awk..sy buat mcm 2 sbb sy nk awk tinggalkan sy...sy x mmpu nk bhagiakan awk...cari la perempuan lain yg boleh faham diri awk & boleh bahagiakn awk...maafkan sy sbb selalu lepaskan kemarahan sy kat awk....even sy marah or bengang kat org lain, awk jgk yg jd mangsa sy, x pasal2 awk plak yg kena marah dgn sy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan