Click here for Myspace Layouts

08 April 2011

Rindu kenangan lalu

Weyh k0rang,aku rindu kenangan kita dulu...terasa baru semalam kta bersama...kenangan 4 tahun lalu masih segar dlm ingatan aku..last kta bersama tahun 2006 time 2 kta form 3..seriuslly aku rindu time kta bersama dulu..
Pahit manis kta sbg kawan,tetap aku ingat..SHERY,MYRA n EMI..kta dah x mcm dulu lagi..masing2 dah bwk haluan hidup sendiri..SHERY walaupun 1 poly ngn aku tp kami jarang jumpa..MYRA nun jauh dinegeri indera kayangan...EMI plak di seberang laut pulau mutiara..erm mana janji kta dulu..FRIENDS 4EVER!!!

SHERY

AKU

MYRA

EMI

Time form 3 kta mmg rapat gler2..kecoh class bila kta ada..kta kan GPK (geng pisang kebatu)..haha..
sapa la yg bagi nama 2 kt ktakn...x pa la janji kta bkn GNB (geng nangka busuk)..kta tetap setia berempat walaupun ramai x suka kt kta sebab suka buat kecoh...hahaha ini la namanya semangat setia kawan..
tapi sekarang apa dah jadi ngan kta..mesej pun dah jarang apatah lagi call..aku faham korang suma sibuk tapi x kan x da masa utk kta jd mcm dulu..Last kta jumpa bersama raya tahun lepas..

~Miss this time~

Weyh boleh x korang spend masa walaupun kejap utk kta bersama..sebab aku takut nnt bla kta dh keja,dah x da masa utk kta lg...tup2 nnt dh ada yg nak kawen...Aku harap korang x lupa kenangan kta dulu..
LOVE U ALL !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan