Click here for Myspace Layouts

23 April 2011

Crying


Airmata ku menitis lagi buat kali kedua...kenapa?? aku sudah penat dgn penantian selama ini..diriku bagaikan tidak dihargai olehmu..apa lagi yg perlu aku buat untuk mempertahankan sebuah perhubungan yg suci ini..
hanya TUHAN saja yg tahu derita dihati ini..adakah aku yg terlalu mendesak dirimu sehingga hal sebegini berlaku lagi?? maafkan aku....aku cuma inginkan sebuah perhubungan yg ikhlas & jujur..salahkah aku hanya ingin mengetahui sejarah hidupmu yg dulu, salahkah aku sebab menyayangi dirimu, salahkah aku ???? Kenapa semua ini harus belaku kpd dirku?? adakah aku x layak untuk bahagia mcm orang lain??? Wahai diriku, kuatkan semangat & tabahkan hati... Hanya airmata yg mampu menghilangkan rasa sedih dihati ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan