Click here for Myspace Layouts

01 Mac 2011

Dugaan


Akhirnya selepas setahun baru la aku beranikan diri di atas jalan raya ....
huhu memang sengal kan aku ni...lau bab story n bz hal owg mmg pantas je aku ni tp penakut sebenarnya sampaikan kena amik masa lebih kurang setahun tuk biasakan diri nak drive....x pe la janji aku dah confident skrg....haha tp hari ni bad day bg aku...dah la hampir nak langgar dinding umah n then keta plak mati tgah jalan time kat traffic light...fuhhh memang malu giler rasa mcm nak sumbat je muke dalam beg...apa la aku ni duk berangan sgt sampai jd mcm 2...x pe dugaan n cabaran je sume 2...tabahkan hati n kuatkan semangat..thanks to maya,nieza,tyna,faseha,eila,kak elly n qlah...kowg selalu bg aku semangat time aku drive..bak kata faseha go watie , go watie , go watie ....!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan