Click here for Myspace Layouts

14 Januari 2011



Assalamualaikum wbt....dah lma x update blog ni..terasa dah mls nk update...maklum la smakin bz skrg ngn assignment,quiz..so,bru skrg free n then blh la update jap..erm x thu nk tulis ape dh...khidupan aku skrg makin bz..penat la,letih la,x cukup tido,bnde ni la aku selalu ckp stiap ari,bla smpai 1 tahap aku r sa mcm nk brhenti study je...waaaa...
dugaan n ujian dr ALLAH semakin kuat menguji aku...alhamdulilah aku smkin tabah n matang utk mnghadapinya walaupun kini aku sndirian..tiada lg kta2 semangat yg mngiringi khidupan aku..
sempena azam baru,aku dh x nk mengharap pd owg lg,aku nk berdiri di kaki sndri....dh 20thn..time utk aku fikirkn msa depan n kbhagian dri sndri..dh penat nk jga hati n prasaan owg lain..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan